Як кремлівські тролі обманюють британські та американські ЗМІ

0
624
Як кремлівські тролі обманюють британські та американські ЗМІ

Твіти акаунтів російської “фабрики тролів” більше 80 разів були процитовані британськими та американськими ЗМІ, перш ніж “Твіттер” заблокував вигаданих користувачів, підрахувала газета Guardian, припустивши, що це – лише вершина айсберга.

Газети та інтернет-видання цитували твіти співробітників петербурзького “Агентства інтернет-досліджень”, що видавали себе за очевидців або коментаторів подій, що відбувалися в інших куточках планети.

Жертвою обману впали 14 британських ЗМІ, включаючи Telegraph, Daily Mail та Бі-бі-сі, а також американські BuzzFeed, Huffington Post і Breitbart. Вони використовували цитати та свідоцтва вигаданих персонажів, народжених в надрах кремлівської машини інтернет-пропаганди, для ілюстрації статей для своєї багатомільйонної англомовної аудиторії.

Іноді тролі видавали себе за свідків гучних новинних подій, таких як смерть кубинського лідера Фіделя Кастро або рішення президента Дональда Трампа закрити в’їзд в США для мешканців шести мусульманських країн.

Іноді вони представлялися борцями за права чорношкірого населення Америки або, навпаки, ідеологами білого супрематизму – і їх висловлювання припадали до місця при освітленні расових конфліктів у США. Один з акаунтів цитували як неупереджене джерело новин про конфлікти на Близькому Сході.

Найчастіше російська фабрика віртуальних особистостей допомагала газетам заповнювати розважальні смуги історіями про світ соцмереж, запускаючи і розкручуючи хештеги.

Guardian пішла по цифровому сліду 2752 заблокованих твіттер-акаунтів пітерської троль-оранжереї. Газета наводить слова дослідника з Оксфордського університету Інь Інь Лу, яка назвала їх верхівкою айсберга.

“За результатами аналізу, який я провела на цьому тижні стало ясно, що багато російські акаунтов не потрапили в цей список”, – сказала вона.

5 (100%) 1 голосів

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here